zaterdag 5 maart 2016

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 10

Op zoek naar plaatjes met leuke teksten, goede quotes of wijze tegeltjes spreuken? Wij hebben alle mooiste en meest grappige afbeeldingen voor je verzameld die je kunt delen via Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram en Whatsapp. We hebben bijvoorbeeld mooie spreuken over liefde, wijze spreuken van Boeddha, leuke felicitatie plaatjes, spreuken over vriendschap, karma uitspraken, spreuken over geluk, grappige teksten, wijsheden en nog veel meer! En natuurlijk zijn al deze spreuken in het Nederlands.

Het downloaden en delen van deze afbeeldingen is heel erg simpel. Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om de afbeelding op te slaan. Veel plezier met het plaatsen van je Nederlandse spreuken op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je lover, familie of vrienden!


Ik heb alles wel op een rijtje.
Alleen niet in de goede volgorde.

leuke en grappige spreuken plaatjes







De supermarkt waar ik kom, maakt gebruik van 4 kassa's.
Tenzij het echt druk is, dan gebruiken ze er 1.
 
leuke plaatjes voor facebook


Misschien sta ik morgenvroeg op om te gaan hardlopen.
Misschien ik morgen de loterij. De kans is ongeveer even groot.
 
wijze spreuken plaatjes


Buikspieren zijn geweldig,
maar heb je weleens chocolade bollen geprobeerd?
 
plaatjes met mooie spreuken


Het maakt me niet uit wat je van me vindt.
Tenzij je me geweldig vindt. Dan ben ik het natuurlijk met je eens.
 
afbeeldingen met nederlandse spreuken







Iedereen die zegt dat geld niet gelukkig maakt,
mag het naar mijn bankrekening overmaken.
 
quotes in het nederlands


Je kunt 99 keer iets doen voor iemand,
maar ze onthouden alleen die ene keer dat je iets niet deed.
 
goede spreuken voor internet


Om een broer te hebben als jij,
is een groot geluk voor mij!
 
liefde voor broer plaatje


Om een zus te hebben als jij,
is een groot geluk voor mij!
 
liefde voor zus plaatje


Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg,
niet voor wat jij ervan begrijpt.
 
plaatjes met wijsheden




Interessante boeken kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je boek de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...