zaterdag 1 april 2017

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 26

Zoek je grappige plaatjes, leuke afbeeldingen, verjaardagsplaatjes, wijze quotes, boeddha spreuken, motivatie quotes, positieve spreuken, grappige tegelspreuken, quotes over vriendschap, felicitatie plaatjes, Facebook plaatjes, grappige plaatjes, leuke quotes, liefdes afbeeldingen Whatsapp, spreuken over karma, mooie kerst plaatjes, spirituele geluk teksten, plaatjes met kerst wensen etc.? Zoek dan niet verder, want op deze leuke plaatjes en wijze spreuken website hebben wij er al meer dan 500 voor je verzameld die je meteen kunt downloaden en gebruiken voor bijvoorbeeld je Facebook, Whatsapp, Instagram of Twitter!

Het downloaden en delen van deze afbeeldingen is heel gemakkelijk. Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je het plaatje een keer aantikken. Daarna de afbeelding nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om de afbeelding op te slaan. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke plaatjes ook doorsturen via Whatsapp naar je lover, familie of vrienden!

Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw.
Ik heb vijf vingers en de middelste is voor jou. (leuke spreuk)


leuke quotes voor facebook


Relatiestatus op dit moment:
Ik slaap diagonaal in mijn kingsize bed. (leuk plaatje voor Tinder)

leuke plaatjes voor instagram


Je leven is als een puzzel.
Verdoe je tijd niet met mensen een plaatsje geven waar ze niet passen. (wijze quote)

leuke plaatjes voor whatsapp


 Ik ben niet altijd een bitch. Soms slaap ik. (grappig plaatje voor instagram)

grappige quotes voor facebook


 Jij bent de liefste mama (mooi plaatje voor moederdag)

plaatje voor moederdag


 Onderschat de kracht van goedemorgen berichtjes,
excuses en willekeurige complimenten niet. (wijze spreuk)

wijze spreuken en plaatjes


 Ik heb mijn leven niet altijd op orde,
maar ik weet in ieder geval het verschil tussen 'me' en 'mijn'. (leuk plaatje voor facebook)

oosterse wijsheden


 Het leven is als een lift. 
Soms, op weg naar boven moet je stoppen om mensen te laten gaan. (wijze tekst)

mooie plaatjes met wijze spreuken


 Er kunnen drie redenen zijn waarom mensen een hekel aan je hebben:
Ze hebben een hekel aan zichzelf, ze willen op jou lijken of ze zien je als bedreiging.
Dus maak je niet druk. (wijsheid plaatje)

goede teksten en wijze spreuken


 Het leven is kort, geniet ervan! (wijze quote voor instagram)

mooie tegelspreuken voor facebook




Iemand anders of jezelf lekker verwennen met een geurtje of sieraden?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je artikel de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...