zondag 2 april 2017

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 27

Ben je ook op zoek naar die leuke plaatjes, grappige memes of wijze quotes die je kunt plaatsen op je Instagram, Facebook of Twitter? Of wil je deze mooie plaatjes misschien doorsturen via Whatsapp of email? Het kan allemaal! En wij hebben hier duizenden afbeeldingen met tegelspreuken voor je verzameld. De plaatjes met teksten zijn voornamelijk in het Nederlands, maar we hebben ook een aantal Engelstalige quotes. 

We hebben afbeeldingen met positieve spreuken, boeddha wijsheden, felicitatie plaatjes, spreuken over karma, quotes over vriendschap, quotes over liefde, Instagram plaatjes, Facebook plaatjes, afbeeldingen voor Whatsapp, verjaardags plaatjes, spirituele geluk teksten, grappige plaatjes, afbeeldingen met wijze quotes en nog veel meer!

Het downloaden en delen van deze afbeeldingen is heel gemakkelijk. Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je het plaatje een keer aantikken. Daarna de afbeelding nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om de afbeelding op te slaan. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke plaatjes ook doorsturen via Whatsapp naar je lover, familie of vrienden!



Sorry dat ik te laat ben. Mijn wekker ging niet af, omdat ik hem niet gezet had,
omdat ik hier eigenlijk helemaal niet wilde zijn. (grappige tekst)


goede quotes in het nederlands


Weet je wat er rijmt op vrijdag? Wodka! (leuke quote voor instagram)

leuke nederlandse spreuken







Volgens mij is mijn smartphone kapot.
Ik drukte op de home-knop, maar ik zit nog steeds op mijn werk. 
(grappige spreuk voor facebook)

leuke plaatjes voor whatsapp


Het is niet dat ik onvolwassen ben, maar... jij begon! (leuk plaatje voor whatsapp)

goede quotes voor instagram


Wees dankbaar voor de problemen die je niet hebt. (wijze spreuk)

wijze quotes voor facebook


Ik denk aan je. (liefdes spreuk)

quotes en spreuken over liefde



Iemand anders of jezelf lekker verwennen met een geurtje of sieraden?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je artikel de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com


Sommige mensen zullen je pas waarderen als ze je kwijt zijn. (afbeelding wijsheid)

spreuken over vriendschap


Liefste leven, toen ik vroeg of mijn dag nog erger kon,
was dat een retorische vraag, niet een uitdaging. (grappige afbeelding)

plaatjes met grappige teksten


Ik was stil, maar niet blind. (ware spreuk)

oosterse wijsheden plaatjes







Wanneer je soms mensen uit je leven laat gaan,
maak je juist ruimte voor betere mensen. (plaatje met wijze quote)

afbeelding met wijze spreuk

1 opmerking:

Anoniem zei

Jullie hebben echt zoveel leuke plaatjes met spreuken! Kan ik op de hoogte blijven van nieuwe afbeeldingen met quotes die jullie plaatsen? Groetjes Veronique

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...