dinsdag 22 januari 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 42

Het internet staat er helemaal vol mee, grappige internet memes en plaatjes met spreuken. Wie vindt het nou niet leuk om een grappige tekst of wijze quote te posten op zijn Facebook, Instagram of Twitter? Of doorsturen via Whatsapp of email naar vrienden of familie. Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met spreuken voor je gemaakt die je allemaal gratis mag downloaden, gebruiken en posten. We hebben voor ieder wat wils. Wat dacht je van motivatie quotes, quotes of the day, spreuken en gezegden, tegeltjes spreuken, boeddha spreuken, spirituele spreuken, humor spreuken, mooie uitspraken, wijze citaten, spreuken over liefde, quotes voor vrienden en nog veel meer! 

Een plaatje downloaden? Dat is heel erg simpel! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!





Ik: ik wil slapen
Lichaam: ik wil slapen
Hoofd: echt niet, laten we nog even al je zorgen en problemen doornemen.

plaatje met leuke tekst


Ik heb mijn wekker ingesteld met een liedje van Guus Meeuwis.
Nu word ik elke ochtend 5 minuten voor de wekker wakker,
om 'm op tijd uit te zetten.

afbeelding voor whatsapp


Er is niks mooiers dan uitslapen,
als iemand andere moet gaan werken.

plaatje voor facebook






Op een dag ben ik slank.
Vandaag is niet die dag.

quote of the day


Fout is fout, ook wanneer iedereen het doet.
Goed is goed, ook wanneer niemand het doet.

quote over sex


Het maakt niet uit wat mensen van jou denken.
Blijf altijd je eigen liedje zingen.

quotes over liefde


Ik kan water niet in wijn veranderen.
Maar ik kan pizza wel in ontbijt veranderen.

oosterse wijsheden en wijze citaten


Een heerlijk geurtje voor jezelf kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je geurtje de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




5 dingen om mee te stoppen:
1. Iedereen het naar zijn zin maken
2. Bang zijn voor verandering
3. In het verleden leven
4. Negatief over mezelf zijn
5. Overdenken

spreuken en gezegdes


Als je mensen behandelt zoals zij jou behandelen,
worden ze blijkbaar boos.

motivatie quote


Vertrouw wat je voelt,
niet wat je hoort.

mooie tekst over vriendschap en liefde

1 opmerking:

Anoniem zei

Fantasties

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...