woensdag 28 april 2021

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 127

 Ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken? Dan hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse tegelspreuken speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en met iedereen delen die je kent, bijvoorbeeld via social media zoals Facebook, Twitter of Instagram. Maar je kunt ze natuurlijk ook via Whatsapp of email sturen. Zo hebben we bijvoorbeeld afbeeldingen met leuke spreuken, leuke afbeeldingen om te delen, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met wijze quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met liefde quotes, leuke felicitatie plaatjes voor Whatsapp, mooie kerst afbeeldingen, leuke Valentijn plaatjes, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met wijze Boeddha quotes, plaatjes met motivatie teksten, Valentijn afbeeldingen, leuke plaatjes om te versturen en nog veel meer! Check regelmatig deze website, want we plaatsen elke week tientallen nieuwe plaatjes met spreuktegels in het Nederlands. Veel plezier ermee!


En ondanks mijn gezichtsuitdrukking ben je nog steeds aan het praten.

plaatjes met karma quotes

Gapen is een manier van mijn lichaam om aan te geven dat de batterij nog maar 20% is.

leuke plaatjes voor instagram

Wat mijn droombaan is? Pakketjes vol met karma bezorgen bij bitches en klootzakken die het verdienen.

karma quotes plaatjes

Valentijnsdag, blah blah blah, wijn.

quotes over valentijn

Ik ben iemand die mensen te vaak een tweede kans geeft.

afbeeldingen met wijze quotes

Als ik jou nou een rietje geef? Ga je dan bij iemand anders het leven eruit zuigen?

afbeeldingen met grappige quotes

Er is een verschil tussen slecht praten over een persoon of praten over een slecht persoon.

leuke plaatjes voor facebook

Laat karma spelen met degene die met jouw gevoelens hebben gespeeld.

afbeeldingen met karma spreuken

Lieve baby, als jij geen dutje wilt doen, mag ik hem dan hebben?

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik ben misschien niet de meest sexy vrouw ter wereld, maar ik zit zeker bij de top drie miljard.

plaatjes met love quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...