zondag 12 maart 2023

Nederlandse quotes - 209

Klopt het dat je op zoek was naar plaatjes met spreuken? Mooi! Dan zit je hier helemaal goed. Wij hebben namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes speciaal voor jou. We hebben voor ieder wat wils en vullen de website dan ook elke week aan met nieuwe plaatjes.

Wat voor afbeeldingen met spreuken hebben wij allemaal? Vanalles! Bijvoorbeeld plaatjes met grappige spreuken, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met spreuken over chocola, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met liefde teksten, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met koffie spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met wijze spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie teksten, plaatjes met spreuken over wijn, plaatjes met mooie spreuken, afbeeldingen met dieet spreuken, leuke verjaardag plaatjes en nog veel meer!


Ik zie er lief en onschuldig uit, maar ik heb twee albums vol met screenshots.

plaatjes met goede spreuken

Iedereen kan je laten glimlachen, maar niet iedereen kan je gelukkig maken.

plaatjes met mooie spreuken

Het geitenvirus is aangetroffen bij mijn man. Hij blijft maar mekkeren.

plaatjes met grappige spreuken


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Baby zijn lijkt me echt eng. Val je thuis lekker in slaap, word je even later midden in de supermarkt weer wakker.

leuke plaatjes om te delen

De vier fases tijdens een dagje vrij zijn:
1. Ik moet nog zoveel doen.
2. Straks ga ik nog een hoop doen.
3. Uiteindelijk ga ik wat doen.
4. Shit, dag alweer voorbij.

plaatjes met leuke quotes

Iedereen zou ergens in moeten geloven. Ik geloof dat ik een biertje ga pakken.

plaatjes met spreuken over bier

In een relatie los je problemen op die je als vrijgezel helemaal niet hebt.

plaatjes met liefde spreuken


Mooi en gezondMooi en gezond

Ik ben op en leeftijd dat ik moet slapen wanneer ik teveel heb geslapen.

leuke plaatjes voor facebook

Iedereen zou ergens in moeten geloven. Ik geloof dat ik een wijntje ga pakken.

plaatjes met spreuken over wijn

Ik date normaal niet, maar wanneer ik wel date, date ik met de verkeerde persoon.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...