maandag 14 januari 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 39

Internet memes, plaatjes met spreuken, afbeeldingen met quotes.. je ziet ze tegenwoordig overal op internet! Wij hebben hier heel veel leuke quotes en wijze spreuken plaatjes voor je gemaakt die je kunt posten op Instagram, Facebook, Twitter, Snapchat of kunt sturen via Whatsapp of e-mail. Je kunt kiezen uit meer dan duizend boeddha wijsheden, wijze quotes, plaatjes voor Valentijn, positieve spreuken, leuke memes, motivational quotes, quotesoftheday, verjaardag afbeeldingen, plaatjes voor Facebook, liefde spreuken afbeeldingen, wijze citaten, plaatjes voor Whatsapp, spreuken in het Nederland, quotes in het Engels en nog veel meer!

Een quote afbeelding of spreuken plaatje downloaden? Dat is heel erg simpel! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!





In plaats van 'Fijne dag vandaag',
zeg ik voortaan 'Krijg de dag die je verdient'.
Laat karma dat maar verder bepalen.


plaatjes met leuke spreuken


Fouten zijn het bewijs dat je het in ieder geval probeert.

afbeeldingen met motivational quotes


Single, Bezet, Geen idee wtf ik aan het doen ben.

oosterse wijsheden en wijze citaten








Weet je wat ik zo fijn vind aan wakker worden?
Niks. Laat me slapen.

quotes over karma


Is alles zo duur of ben ik gewoon arm?


quotes over liefde


Met een goedemorgen berichtje zeg je niet alleen 'goedemorgen'.
Het betekent ook 'ik denk aan jou wanneer ik wakker word'.

plaatjes voor facebook


Mijn grootste probleem? Ik zie alles.


afbeeldingen voor whatsapp


Een mooi boek kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je boek de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Dat ik mensen uit mijn leven laat gaan,
wil niet zeggen dat ik een hekel aan ze heb.
Het betekent dat ik respect voor mezelf heb.

plaatjes met quotes voor instagram


Mensen met een masker op, vallen altijd door de mand.

spirituele spreuken plaatjes


Vertel mensen je plannen niet.
Maar laat ze je resultaten zien.


grappige spreuken en goede quotes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...