woensdag 20 februari 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 47

Ben jij ook zo gek op die plaatjes met leuke teksten? Vind jij afbeeldingen met quotes ook zo leuk of juist heel mooi? Wij hebben hier duizenden plaatjes met leuke, mooie en wijze teksten voor je geplaatst die je kunt delen met je vrienden of familie via Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest of bijvoorbeeld via Whatsapp. Speciaal voor de Nederlanders hebben we hier ook de welbekende wit met blauwe spreuktegels of tegelspreuken. We hebben er duizenden voor je gemaakt dus voor iedereen zit er wel een leuke of wijze quote tussen. Ben je op zoek naar mooie kerstplaatjes? Check dan onze kerstplaatjes pagina!

Ook een plaatje downloaden? Dat is heel erg makkelijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!



Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Ik ben zo'n iemand die naar zijn telefoon kijkt terwijl iemand belt.
Wanneer ze hebben opgehangen stuur ik een berichtje waarom ze me gebeld hebben.

plaatje met wijze spreuk


Ik ben aan het multitasken.
Ik kan luisteren, negeren en vergeten tegelijk.

oosterse wijsheden en wijze citaten


Als je beledigd bent door mijn grapjes:
1. Het spijt me
2. Het zal niet meer gebeuren
3. 1 & 2 zijn allebei leugens
4. Je bent een watje

plaatje voor facebook


Toen ik nog jong was, was er geen internet.
Soms moesten mensen kilometers lopen om mij uit te schelden.

plaatje voor pinterest


Gaat er iemand met mij mee?
Ik denk dat ik naar de Bermuda driehoek ga om te verdwijnen ofzo.

plaatje voor instagram


Ik: drinkt geen frisdrank, want dat is ongezond.
Ook ik: drinkt alcohol totdat ik erbij neerval.

humor spreuken op tegels


Als het vereist is om een neplach op te zetten,
kom ik waarschijnlijk niet.

leuke tegelspreuken afbeeldingen


Hoe snel nadat je bent opgestaand is het ok om een dutje te doen?

quote over liefde


Ik voel me nu al moe voor morgen.

quote over sex


Ik ben een goed persoon.
Maar geef me geen reden om mijn kwade kant te laten zien.

quote over vriendschap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...