donderdag 28 februari 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 49

Vind jij die plaatjes met tegelspreuken ook zo leuk? Wij hebben hier honderden leuke spreuktegeltjes voor je gemaakt en online gezet, zodat jij ze kunt gebruiken op social media zoals Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, maar ook om door te sturen via Whatsapp. Het zijn allemaal plaatjes met Nederlandse teksten. We hebben o.a. plaatjes met leuke spreuken, afbeeldingen met wijze quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met grappige spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, mooie felicitatie plaatjes, afbeeldingen met positieve spreuken, leuke plaatjes voor Instagram en nog veel meer. Kijk snel welke plaatjes jij leuk vindt. Have fun!

Ook een plaatje met tekst downloaden? Dat is heel erg makkelijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!



Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Zij: 'Kleed me uit met je woorden'.
Ik: 'Ik zag een spin in je BH kruipen'.


leuke plaatjes voor whatsapp


Ik haat het dat als ik naar de keuken ga om eten te zoeken,
ik alleen maar ingrediënten kan vinden.


boeddha spreuken


In plaats van een bordje met de tekst 'Niet storen',
heb ik er één nodig met 'Al gestoord'.
Betreden op eigen risico.


leuke tegelspreuken







Ja, ik heb fouten gemaakt. Het leven kwam niet met een handleiding.
En als dat wel zo was, zou ik 'm toch niet lezen.

wijze quotes en citaten


Ik ben zo blij dat mensen niet kunnen horen wat ik denk.


mooie plaatjes voor facebook


Een spinnenweb in je gezicht is de beste karate-les die je kunt hebben.


leuke plaatjes voor pinterest


In plaats van cadeaus, geef ik dit jaar iedereen mijn mening.
Dat wordt gezellig.


plaatjes met wijze motivatie quotes







Misschien kun je met geld geen geluk kopen.
Maar ik accepteer donaties om die theorie te testen.


quotes over sex


Ik ben een leider, geen volger.
Behalve wanneer het donker is. Dan ga jij eerst.


quotes over liefde

Ik leer elke dag iets nieuws.
Maar vergeet ook weer 5 dingen voor altijd.


spreuken over vriendschap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...