woensdag 10 april 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 69

Ken je die delfts blauwe tegeltjes met spreuken nog? Ze hingen vroeger vaak de muur bij iemand. Nu, tegenwoordig, zie je ze regelmatig op internet voorbij komen. Afbeeldingen met verschillende soorten teksten, zoals tegelspreuken over liefde, grappige tegelspreuken, tegelspreuken over vriendschap, tegelspreuken over werk, tegelspreuken humor, wijze tegelspreuken en nog veel meer. Wij hebben hier voor duizenden plaatjes met tegelspreuken in het Nederlands gemaakt voor jou die je mag delen op je Facebook, Twitter, Pinterest of Instagram. Je mag ze ook versturen via Whatsapp naar familie of vrienden of je geliefde. Bezoek regelmatig onze website, aangezien we deze elke week aanvullen met nieuwe afbeeldingen met tegelspreuken. Have fun!

Ook een spreuken plaatje downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!

7 minuten extra slaap in de ochtend maakt echt wel iets uit.


mooi plaatje voor facebook


Als ik je op social media geblokkeerd heb en je ziet me in het echte leven,
dan geldt de blokkering nog steeds.

leuk plaatje voor whatsapp


Leugens zijn als olie en water die je probeert te mengen.
De waarheid zal uiteindelijk naar boven komen.


afbeelding met wijze tegelspreuk


Nee, ik heb geen kater.
Dit is tegenwoordig gewoon hoe ik eruit zie.

plaatje met grappige tegelspreuk


Kan ik u helpen?
Nee, ik heb een half uur in de rij gestaan om alleen even gedag te zeggen.


afbeelding met tegeltjes wijsheid


Ik denk dat ik Alzheimer heb,
want ik kan me niet herinneren dat ik om je fucking mening vroeg,


plaatje met tegelspreuk over liefde


Hoe verdrietig je ook bent.
Ergens op de wereld stapt er nu iemand met zijn blote voet op een lego-blokje.


afbeelding met tegelspreuk over vriendschap

Ik hou ervan om hardop 'Graag gedaan!' te roepen wanneer mensen geen 'Dankjewel' zeggen.


plaatje met humor tegelspreuk


Jeetje, ben jij een brandalarm?
Je klinkt namelijk erg luid en irritant.


afbeelding met wijze citaat


Ik noem het liever een ta-da!-lijst,
omdat ik er ook elke keer van sta te kijken als ik iets afgemaakt heb.


spreuk van de dag




Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...