zaterdag 11 mei 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 70

Soms heb je van die momenten dat je even lekker doelloos op je smartphone naar leuke dingen zit te kijken. Filmpjes, social media, maar vaak ook van die plaatjes met leuke spreuken of afbeeldingen met wijze quotes. Ben jij ook op zoek naar plaatjes met wijze spreuken of grappige quotes? Zoek dan niet verder! Want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met grappige quotes, afbeeldingen met wijze teksten of plaatjes met gewoon goede spreuken die je mag downloaden, bewaren en delen. Check regelmatig onze website op nieuwe spreuktegels, want we vullen elke week de afbeeldingen met tegelspreuken aan. Deel ze snel op Instagram, Facebook, Pinterest of Twitter en stuur ze snel door naar je geliefde, vrienden of familie via Whatsapp of messenger!

Ook een plaatje downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!

Glimlach overdreven naar een vreemde vandaag.
Laat ze zich raar en ongemakkelijk voelen.


leuke plaatjes voor facebook


Ik begrijp je niet. Ik spreek geen klootzakinees.


leuke plaatjes voor whatsapp


Laat idioten je dag niet verknallen.


afbeeldingen met wijze citaten

Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms val ik in slaap.


afbeeldingen met wijze spreuken


We zijn allemaal volwassen totdat iemand bubbeltjes-plastic tevoorschijn haalt.


plaatjes met grappige spreuken


Ik begrijp je niet. Ik spreek geen bitchaliaans.


plaatjes met leuke quotes


Vergeet de fout, onthoud de les.


afbeeldingen met spreuktegels


Ben ik een goed persoon? Nee.
Maar probeer ik iedere dag mezelf te verbeteren? Ook niet.


plaatjes met tegelspreuken


Je zult nooit een gezonde relatie hebben met iemand die constant een masker draagt.


spreuk van de dag


Wanneer ik bij je ben, lijken uren op seconden.
Wanneer we niet bij elkaar zijn, lijken dagen op jaren.


oosterse wijsheden




Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...