zaterdag 24 juli 2021

Nederlandse quotes - 79

 Ben je ook op zoek naar plaatjes met spreuken? Dan hoef je zeker niet verder te zoeken! Want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. We hebben bijvoorbeeld plaatjes met liefde quotesoud & nieuw plaatjes voor Whatsappplaatjes met leuke Halloween spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, vrolijk Pasen plaatjesafbeeldingen met wijze quotes, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met motivatie quotes, leuke plaatjes voor Instagrammooie Valentijn plaatjesplaatjes met quotes over shoppenplaatjes met muziek quotes, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, leuke kerst plaatjes, plaatjes met grappige quotes en nog veel meer! Check ook regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met tientallen nieuwe plaatjes met spreuken. Heel veel plezier ermee!


Wie legde er vroeger ook altijd een leeg pakje drinken op de grond om er daarna heel hard op te stampen?

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik: ok, ik blijf nog tien minuutjes liggen. Tien minuten later: ok, nog tien minuutjes dan.

plaatjes met leuke quotes

Ik zie mensen van mijn leeftijd marathons lopen. Ik mag al blij zijn als ik niet omval bij het aantrekken van mijn onderbroek.

afbeeldingen met wijze spreuken

Wie wil er nu ook het liefst een vliegtuig naar de Malediven pakken en gewoon alle stress vergeten?

plaatjes met wijze teksten

Hoi, ik tag je even hierin, omdat ik geen leven heb en me kapot verveel.

leuke plaatjes voor facebook

Dat moment dat je 4 meter naar beneden valt wanneer je een dutje ligt te doen is niet fijn.

afbeeldingen met motivatie teksten

Er was eens een leuke vrouw. En toen kreeg ze kinderen en nu is ze altijd moe. Einde.

leuke plaatjes voor instagram

Wie maakte er vroeger ook altijd balletjes van lijm om die door de klas te schieten?

plaatjes met nederlandse quotes

De slaapkamer van een tiener ingaan is net als de Ikea. Je komt alleen maar even kijken, maar je gaat toch weg met 5 glazen, 4 borden en een bestekset.

afbeeldingen met quotes in het nederlands

Dat moment dat je je beseft dat er geen visite mag komen en je alle taart lekker zelf op mag eten.

plaatjes met grappige spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...