dinsdag 4 april 2023

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 182

Waarschijnlijk ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken. Dan zit je hier helemaal goed! Wij hebben duizenden afbeeldingen met tegelspreuken speciaal voor jou. We hebben allerlei soorten tegelspreuken zoals plaatjes met wijze tegelspreuken, afbeeldingen met grappige tegelspreuken, plaatjes met tegelspreuken over liefde, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, plaatjes met tegelspreuken over vriendschap en nog veel meer. Bezoek regelmatig onze website, want we vullen deze wekelijks aan met nieuwe plaatjes!

Naast afbeldingen met tegelspreuken hebben we nog veel meer plaatjes zoals plaatjes met spreuken over koffie, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met spreuken over eten, leuke plaatjes voor Twitter, plaatjes met dieet spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met slaap lekker teksten, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met spreuken over wijn en nog veel meer. Veel plezier ermee!


Natuurlijk kunnen we vrienden zijn! Alleen niet met elkaar.

plaatjes met tegelspreuken

Heb ik echt zo veel geld uitgegeven aan een tablet, zodat mijn kind naar filmpjes kan kijken van andere kinderen die hun speelgoed uitpakken?

plaatjes met leuke tegelspreuken


ModeMode

Het wordt niet makkelijker. Jij wordt gewoon sterker.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Je hebt maar een hart. Geef het dan niet meer aan idioten die het niet verdienen.

afbeeldingen met wijsheden

Marry Poppins stem. Ok kindjes, tijd om te gaan! 10 minuten later. Batman stem. Ik zei, we gaan.

leuke plaatjes om te delen

Mijn kind voor avondeten: ik heb honger, ik wil een snack. Mijn kind tijdens avondeten: ik zit vol, ik hoef niks meer. Mijn kind na het avondeten: ik heb honger, ik wil een snack.

leuke plaatjes voor facebook

Als je geen geweldige dingen kunt doen, doe dan kleine dingen op een geweldige manier.

plaatjes met wijze tegelspreuken

Collega's: heb je nog een goede serie gezien de laatste tijd? Ik: het nieuwste seizoen van Paw Patrol is best spannend, Dora is een goede serie, maar een beetje voorspelbaar.

leuke plaatjes voor instagram


Design en lifestyleDesign en lifestyle

Ik geloof mezelf niet eens als ik zeg dat ik over 5 minuten klaar zal zijn.

plaatjes met tegelspreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...