zaterdag 30 maart 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 65

Op zoek naar spreuken op tegels in het Nederlands? Dan hoef je niet verder te zoeken, want wij hebben hier honderden Nederlandse tegelspreuken voor jou gemaakt die je kunt delen op social media zoals Pinterest, Facebook, Instagram en Twitter. Je kunt ze natuurlijk ook naar je lover, vrienden of familie sturen via Whatsapp, Messenger of e-mail. We hebben allerlei plaatjes met quotes, zoals tegelspreuken over werk, leuke kerst plaatjes, tegelspreuken over vriendschap, tegelspreuken over liefde, humor tegelspreuken en tegeltjes wijsheid. Genoeg te vinden dus! 

Ook een afbeelding downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!



Is de batterij van je smartphone ook altijd zo snel leeg?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je handige powerbank de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Ik kan niet geloven dat ik dacht dat mensen van mijn leeftijd volwassen waren.

leuke tegelspreuken plaatjes


Ik stop met Facebook.
Ik kan niet meer tegen al dat politiek geouwehoer en gemene dingen die mensen zeggen.
Tot over een uur.

plaatjes met wijze tegelspreuken


Zullen we een ruimteschip bouwen en ervandoor gaan?

plaatjes met tegeltjes wijsheden


Mensen haten de waarheid.
Gelukkig geeft de waarheid daar geen fuck om.

tegel spreuken in het nederlands


Je doet me denken aan een migraine-aanval.

plaatje met leuke tekst om te delen


Ik heb net een artikel gelezen over de gevaren van alcohol.
Ik werd er helemaal bang van. Het is genoeg.
Na vandaag, geen tijdschriften meer.

leuk plaatje voor facebook


Iemand noemde mijn vriendin, 'mevrouw'.
En nu is de dag van iedereen verpest.

grappig plaatje voor instagram


Karma is even haar nagels aan het vijlen en haar drankje aan het opdrinken.
Ze zal zo bij jou zijn.

moio plaatje voor pinterest


Sorry, ik kan niet. Ik moet mijn Alpaca uitlaten.

quote over alpaca


Claustrofobie is bang zijn voor gesloten ruimtes.
Voorbeeld: ik ga naar de slijterij en ben dan bang dat ie gesloten is.

wijze quote over motivatie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...