zaterdag 18 januari 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 77

Ben je op zoek naar mooie afbeeldingen voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp of gewoon plaatjes met grappige teksten om te delen? Dan ben je hier aan het goede adres! Wij hebben duizenden plaatjes met spreuken speciaal voor jou om te delen via social media zoals Instagram, Facebook, Tumblr, Twitter of Pinterest. Je kunt de afbeeldingen natuurlijk ook via Whatsapp, messenger of mail sturen. Onze plaatjes met spreuken hebben we onderverdeeld in verschillende categorieën zoals afbeeldingen met wijze teksten, positieve spreuken, motivatie quotes, inspiratie spreuken, quotes over alcohol, teksten over liefde, spreuken over geluk, quotes over het leven en nog veel meer!

Wil jij ook zo’n afbeelding downloaden om te delen met familie of vrienden? Dat is heel erg simpel! Als je op je smartphone of tablet zit kun je met je vinger op een afbeelding drukken, totdat je de mogelijkheid krijgt om het plaatje te bewaren. Wanneer je achter de computer zit, kun je het plaatje met je rechtermuisknop aanklikken en dan kiezen voor ‘opslaan als’. Supersimpel dus! Heel veel plezier met het delen van je favoriete plaatjes!

Ik heb 20 foto's van mezelf toen ik op de basisschool zat.
Mijn dochter heeft alleen al deze ochtends 20 foto's van haarzelf.

plaatjes met spreuken


Ik geloof in geïrriteerd op het eerste gezicht.

afbeeldingen met wijze teksten


Mijn man probeert zelf zijn auto te maken met behulp van een doe-het-zelf-boek.
Blijkbaar staan op de eerste pagina alleen maar scheldwoorden.

grappige plaatjes voor facebook


Ken je dat stemmetje in je hoofd dat je vertelt dat je sommige dingen beter niet kunt doen?
Ik denk dat die van mij kapot is.

wijze spreuken plaatjes


Ik werd in paniek wakker, omdat ik bang was om te laat op mijn werk te komen.
Gelukkig bleek ik daar al te zijn.

leuke spreuken over werk


Degene die een voodoo-poppetje heeft van mij:
wil je er wat vulling uithalen?
Ik probeer namelijk af te vallen.

afbeeldingen met mooie quotes


Soms heb je weleens het gevoel dat er niemand meer voor je is.
Weet je wie er wel altijd is voor je? De was.

humor plaatjes


Een wijze man zei eens..
Niks. Liet haar uitpraten en hadden daarna sex.

spreuken over sex


Ik denk dat de donkere kringen om mijn ogen,
die verschenen in 2005 nooit meer weggaan.

plaatjes met mooie quotes


Ik dacht dat ik in een slechte bui was.
Maar het is nu al een paar jaar zo, dus ik denk dat ik gewoon zo ben.

leuke quotes afbeeldingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...