zaterdag 26 september 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 112

 Ken je ze nog? Die leuke blauw witte tegelspreuken? De Delftsblauwe spreuktegels? Wij hebben ze hier digitaal voor je zodat je de plaatjes met tegelspreuken heel makkelijk kunt delen met je vrienden en familie. Gewoon via Whatsapp of email. Of delen via Facebook, Instagram of Twitter. Het kan allemaal! We hebben voor ieder wat wils. Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, plaatjes met motivatie tegelspreuken, afbeeldingen met vriendschap tegelspreuken, plaatjes met geluk tegelspreuken en nog veel meer!

Naast tegelspreuken hebben we ook nog duizenden andere plaatjes met quotes, zoals leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Instagram, leuke kerst afbeeldingen, leuke valentijn plaatjes, mooie pasen afbeeldingen, leuke memes Nederlands, afbeeldingen met liefde quotes, plaatjes met motivatie teksten, afbeeldingen met mooie quotes, plaatjes met Netflix quotes, afbeeldingen met chocola quotes, plaatjes met leuke leuke wijn quotes, afbeeldingen met relatie quotes en nog veel meer. Heel veel plezier ermee!  


Wraak klinkt zo gemeen. Daarom heb ik het liever over een gunst terug doen.

plaatjes met nederlandse spreuken


Huilen betekent niet dat een persoon zwak is. Het betekent dat diegene een hart heeft.

afbeeldingen met tegelspreuken


Eet gewoon lekker wat je wilt en als iemand er iets van zegt, eet je diegene ook op.

leuke plaatjes voor facebook


Toen je nog jong was en iets liet vallen raapte je het gewoon op. Nu, wanneer je ouder bent, staar je er even naar en vraag je je af of je het nog echt wel nodig hebt.

plaatjes met spreuktegels


Vandaag was een vesrchrikkelijke dag. Eerst werd mijn ex door een bus aangereden en even daarna raakte ik mijn baan als buschauffeur kwijt.

plaatjes met humor teksten


Ik: ben ik verveeld of eenzaam? Buik: laten we gaan eten en het uitzoeken.

afbeeldingen met wijze uitspraken


Je weet dat je een discussie hebt gewonnen als de ander zegt: het zal wel.

leuke plaatjes voor instagram


Ik werd vandaag 'knap' genoemd. Eigenlijk zeiden ze 'je bent knap stom', maar ik wil me tegenwoordig alleen maar op de positieve dingen focussen.

plaatjes met tegelspreuken nederlands


Wanneer Facebook aangeeft dat je de volgende mensen misschien kent... en je denkt: klopt ik ken die bitch.

plaatjes met delftsblauwe tegel spreuken


Wanneer je 18 bent, ben je een idioot. Wanneer je 38 bent, ben je een idioot met ervaring.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...