zaterdag 26 september 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 113

Yes! Je hebt ons gevonden. Waarschijnlijk was je op zoek naar plaatjes met leuke spreuken of afbeeldingen met wijze teksten. En die hebben wij hier voor jou. Geen tien, geen honderd, maar wij hebben hier duizenden plaatjes met Nederlandse spreuken die je helemaal gratis mag delen met iedereen die je maar wilt. We vullen onze website wekelijks aan met nieuwe spreuken plaatjes, dus kom regelmatig terug. Wij wensen je heel veel plezier met onze Nederlandse tegelspreuken!


Wil je een leugenaar gek maken? Blijf dan een hoop vragen op diegene afvuren.

plaatjes met nederlandse spreuken


Psycholoog: en wat doen we als we ons eenzaam voelen? Ik: mijn ex deblokkeren en een bericht sturen. Psycholoog: nee.

plaatjes met tegelspreuken


Wanneer je een blauwe plek ontdekt is het eerste wat je denkt, hoe kom ik daaraan? Wat je daarna doet? Er met je vinger op drukken.

afbeeldingen met nederlandse spreuken


All I want for christmas is you. voor altijd vakantie.
(meer leuke kerstplaatjes vind je hier)

leuke kerst plaatjes spreuken


Als je je rot voelt, denk er dan aan dat iemand nu je ex ontmoet en denkt dat die de ware heeft gevonden.

leuke plaatjes voor facebook


Herinner je nog dat mensen een dagboek hadden en boos werden als je er in las? Nu zetten ze alles online en worden boos als je het niet leest.

plaatjes met leuke spreuken


Ik heb er een hekel aan om gekieteld te worden. Het is niet lief of leuk. Ik zal je knockout slaan, per ongeluk of expres.

plaatjes met wijze spreuken


Ik haat het als gezonde ik boodschappen heeft gedaan, want nou heeft ongezonde ik trek in een snack.

plaatjes met motivatie teksten


Ik maak eerst al mijn oude make-up op, voordat ik nieuwe make-up koop. Heeft nog nooit een vrouw gezegd.

leuke plaatjes voor instagram


Ik voelde me speciaal. Tot ik erachter kwam dat je tegen iedereen zo praat.

afbeeldingen met wijze teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...