vrijdag 4 december 2020

Nederlandse quotes - 34

 Wil je ook van die leuke plaatjes met quotes delen met al je vrienden en familie? Maar het liefst plaatjes met Nederlandse quotes? Dan hoef je echt niet verder te zoeken, want wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes voor jou. Plaatjes met quotes over liefde, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met opvoed quotes, afbeeldingen met wijze quotes, leuke plaatjes voor Facebookleuke kerstplaatjes, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor pasen, plaatjes met motivatie spreuken, Valentijn afbeeldingenafbeeldingen met opvoed quotesplaatjes met spreuken over geld, afbeeldingen met grappige quotes.. we hebben het allemaal! Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe quotes plaatjes. Have fun!


Kinderen hebben tegenwoordige zoveel luxe dat je ze, om echt te straffen, beter naar jouw kamer kunt sturen, dan hun eigen kamer.

leuke plaatjes voor facebook

Beste vriendin, bedankt dat je mijn gratis therapeut wil zijn.

quotes over wijn

Behoorlijk onbeschoft dat het nog geen vrijdag is, maar goed.

grappige nederlandse quotes

Mensen die aan mij twijfelen, motiveren mij juist om nog harder te werken.

plaatjes met motivatie quotes

Het kan niet zo zijn dat ik geboren ben om alleen maar rekeningen te betalen om daarna dood te gaan.

afbeeldingen met humor quotes

Ze zien alleen de resultaten, maar niet hoe hard je gewerkt hebt om er te komen.

plaatjes met wijze quotes

Mijn fout was om jou prioriteit te maken, terwijl ik je tweede keus was.

afbeeldingen met wijze quotes

Singles zijn is een keuze. Alleen niet echt mijn eigen keuze.

quotes over liefde

'Heb je zin om langs te komen en wijn te drinken, terwijl we allebei op onze telefoons zitten te scrollen?'
- 'Ik kom eraan!'

quotes over wijn

Je kunt me in de gaten houden, me haten, me blokkeren, maar je kunt me niet stoppen.

goede quotes voor instagram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...