zaterdag 26 januari 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 44

Wat ik zo leuk vind aan het internet zijn de welbekende internet memes, de plaatjes met quotes en afbeeldingen met spreuken. Ze maken het leven voor mij net iets leuker en soms haal ik kracht uit de wijze teksten die op de plaatjes staan. Onder het eten, in de bus of de trein of als ik ergens moet wachten.. dat zijn de momenten dat ik op zoek ga naar leuke internet plaatjes of afbeeldingen met wijze teksten. Ze zijn vooral leuk om te delen via social media zoals Facebook, Instaram, Twitter of Pinterest. Maar ik stuur ze ook net zo goed door naar vrienden of familie via Whatsapp of email. Voor jou heb ik hier meer dan duizend plaatjes met leuke of wijze teksten in verschillende categorieën zoals boeddha wijsheden, spreuken en gezegden, spirituele spreuken, motivatie quotes, teksten over vriendschap, spreuken over liefde, quotes over sex, tegelspreuken en nog veel meer! 

Ook een plaatje downloaden? Dat is heel erg makkelijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!






Maandag: salade
Dinsdag: salade
Woensdag: salade
Donderdag: salade
Vrijdag: salade
Zaterdag: 3 pizza's, 12 kipnugget's, 1 kapsalon, 2 flessen wijn, 1 Big Mac menu
Zondag: salade


plaatje met leuke quote


Je weet dat je leven saai is, als je alleen maar werkkleren en slaapkleren draagt.


afbeelding met wijze tekst


Facebook's lijst met 'Mensen die je misschien kent'
is eigenlijk een lijst van mensen die ik mijn hele leven al probeer te vermijden.


leuk plaatje voor whatsapp


Een lekker geurtje voor jezelf kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je geurtje de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Van het weekend de keukenla opgeruimd.
Iemand nog een Windows 95 installeer cdrom nodig?


grappig plaatje voor instagram


Vanmorgen was de koffie op.
Wijn leek me een goede vervanger.
Iedereen is zo mooi en lief vandaag.


leuke plaatjes voor pinterest


Ik ga alles wegdoen wat me dik maakt.
Iemand nog een weegschaal nodig?

oosterse wijsheden en boeddha plaatjes


De leukste dingen in het leven beginnen met de letter 'S':
Slapen, Seks, Snoep, Spizza, Shocola, Swijn...


afbeeldingen met grappige teksten







Als je alleen bent zul je je nooit zo eenzaam voelen,
dan wanneer je in de verkeerde relatie zit.


quotes over liefde


Het leven is als een soep.
Ik ben een vork.


quotes over sex


Het geeft niet als je me niet mag.
Niet iedereen heeft goede smaak.


spreuken over vrienden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...