donderdag 8 april 2021

Nederlandse quotes - 44

 Je hoeft echt niet verder te zoeken, wanneer je op zoek bent naar plaatjes met leuke quotes of afbeeldingen met wijze teksten. Want wij hebben hier speciaal voor jou duizenden plaatjes met Nederlandse quotes die je met iedereen mag delen. Bijvoorbeeld via Whatsapp of Telegram of voor op je social media zoals Instagram, Facebook of Twitter. We hebben o.a. plaatjes met liefde quotes, afbeeldingen met wijze spreuken, afbeeldingen met wijze boeddha spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke kerst afbeeldingen, afbeeldingen met spreuken over vriendschap, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met liefde teksten, leuke plaatjes voor instagram en nog veel meer! Check ook regelmatig deze website, want we vullen onze plaatjes elke week aan. Have fun!


Een goede plek om je mening te laten is in je reet.

plaatjes met nederlandse quotes

1 op de 3 Nederlandsers heeft geen flauw idee wie die andere 2 zijn.

leuke plaatjes voor facebook

Er is altijd die ene persoon die jou helemaal begrijpt als geen ander.

afbeeldingen met wijze quotes

De enige liefde die nooit over zal gaan, is de liefde voor mijn kind.

quotes over liefde

Als ze belangrijk is voor je, laat haar dat dan zien. Wat de fuck is daar zo moeilijk aan?

leuke plaatjes voor instagram

Vrouw klinkt beter dan vriendin, maar vrijgezel klinkt beter dan stom.

plaatjes met humor quotes

De versie van mij die jij in jouw hoofd hebt gecreƫerd is niet mijn verantwoordelijkheid.

afbeeldingen met wijze teksten

Hoe mijn date was? Ik heb zijn nummer geblokkeerd terwijl we nog aan het eten waren.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik laat jou nooit meer gaan. Wij horen gewoon bij elkaar.

afbeeldingen met quotes nederlands

Welkom bij het volwassen leven. Ik hoop dat je van paracetamol en drank houdt.

plaatjes met grappige teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...