zondag 19 februari 2023

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 177

Ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken, dan zit je hier helemaal goed! Wij hebben namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse tegelpreuken speciaal voor jou. Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Facebook, Twitter, Instagram of Whatsapp. We adviseren je regelmatig onze website te bezoeken, want we vullen deze iedere week aan met nieuwe plaatjes.

Wat voor tegelspreuken plaatjes hebben wij allemaal? Teveel om op te noemen eigenlijk, maar we hebben o.a. plaatjes met grappige tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met tegelspreuken over liefde, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes om te sturen, plaatjes met leuke tegelspreuken en nog veel meer!


Ik ben misschien niet perfect, maar je zal nooit meer iemand vinden die zoveel om je geeft als ik.

plaatjes met grappige teksten

Als je kinderen hebt, onthoudt dan wanneer je klaar bent met de opvoeding, de rest van de wereld nog met ze moet leven. Leer ze alsjeblieft wat respect is.

plaatjes met mooie spreuken

Wil je misschien groeien? Wimpers; nee. Haar op hoofd; nee. Haar op benen; natuurlijk!

leuke plaatjes om te delen


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Relatiestatus: mijn menstruatie komt vaker dan ik.

afbeeldingen met grappige spreuken

Na je 35e heb je een kledingkast met kleren die een maat te klein zijn, maar die je enthousiast bewaart voor het geval dat ze ooit nog passen.

leuke plaatjes voor facebook

Het maakt me niet uit hoe we elkaar ontmoet hebben. Ik ben juist blij dat we elkaar ontmoet hebben.

plaatjes met mooie teksten

Ik ben er nog net over uit of ik er geen zak om geef of dat ik er geen fuck om geef.

afbeeldingen met leuke quotes


Mooi en gezondMooi en gezond

Wanneer je 4 jaar met iemand een relatie hebt en dan uit elkaar gaat.. gefeliciteerd! Je htb nu een diploma reltaie management.

leuke plaatjes voor facebook

Als je er niet over wilt praten, plaats dan geen vage berichten op Facebook, in de hoop dat iemand er iets over vraagt.

leuke plaatjes voor facebook

Ouderschap is 's nachts een geluid horen en hopen dat het een inbreker is en niet je kind dat al om 03.00 uur op wilt staan.

plaatjes met leuke spreuken voor ouders


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...