woensdag 22 februari 2023

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 178

Wanneer je op zoek bent naar afbeeldingen met Nederlandse tegelspreuken, hoef je niet meer verder te zoeken. Wij hebben hier duizenden plaatjes met tegelspreuken die je allemaal gratis mag gebruiken voor bijvoorbeeld op social media of Whatsapp. We adviseren je om regelmatig een bezoekje te brengen aan onze website, want we vullen deze elke week aan met een hele hoop nieuwe tegelspreuken plaatjes!

Wat voor plaatjes met tegelspreuken hebben wij? We hebben echt zoveel verschillende afbeeldingen met tegelspreuken! O.a. plaatjes met grappige tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met motivatie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met liefde tegelspreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met tegelspreuken over vriendschap en nog veel meer!


Ik: Hey dat koekje ruikt naar Malibu. Vriendin: normale mensen noemen dat kokos.

plaatjes met tegelspreuken

Ik heb besloten om naaktfoto's van mezelf te verkopen. 5 euro om er een te krijgen. 25 euro om er geen te krijgen.

plaatjes met leuke tegelspreuken


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Alcohol is leuk, maar heb je weleens iemand gehad die om je geeft? Ik ook niet, geef die fles maar.

plaatjes met grappige tegelspreuken

Reminder: 21 uur is het tijd om je pyjama uit te doen en je slaap pyjama aan te doen.

afbeeldingen met leuke tegelspreuken

De langste 5 seconden van je leven zijn wanneer je moet wachten totdat je op 'sla advertentie over' kunt klikken op Youtube.

leuke plaatjes om te delen

Ik sta elke week op de weegschaal, alsof ik echt iets ga doen met die informatie.

leuke plaatjes om te sturen

Het lijkt net of ik niks te doen heb, maar in mijn hoofd is het best druk.

leuke plaatjes voor facebook


Mooi en gezondMooi en gezond

Zoon: hoe werkt de maan? Ik: waarschijnlijk alleen tijdens nachtdiensten denk ik.

leuke plaatjes voor whatsapp

Tegenwoordig kan een 3-jarig kind apps op een smartphone opstarten en sluiten. Toen ik zo oud was, at ik zand.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Pro tip: blijf altijd flirten met haar. Ook nadat ze voor jou heeft gekozen.

plaatjes met mooie tegelspreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...