zaterdag 5 november 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 174

Ben je op zoek naar plaatjes met tegelspreuken, dan hebben we goed nieuws voor jou. Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met tegelspreuken in het Nederlands speciaal voor jou! Wat voor plaatjes met tegelspreuken hebben wij allemaal? Teveel om op te noemen, maar om je een idee te geven.. we hebben o.a. plaatjes met wijze tegelspreuken, plaatjes met tegelspreuken over liefde, plaatjes met motivatie tegelspreuken, plaatjes met grappige tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken en nog veel meer! Bezoek ook regelmatig onze website, want we vullen deze iedere week aan met een hoop nieuwe afbeeldingen.

Naast plaatjes met Nederlandse tegelspreuken hebben we ook nog duizenden andere plaatjes. Denk hierbij aan plaatjes met wijze Boeddha spreuken, plaatjes met spreuken over chocola, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met liefde spreuken, plaatjes met spreuken over eenzaamheid, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met spreuken over vriendschap, plaatjes met spreuken over vertrouwen, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met spreuken over verdriet, plaatjes met spreuken over geld, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met spreuken over muziek, plaatjes met dieet quotes, leuke plaatjes om te sturen, plaatjes met spreuken over koffie, leuke felicitatie afbeeldingen en nog veel meer!


Heb je weleens naast iemand in de auto gezeten die veel te hard rijdt en dat je dan op je ingebeelde remmen zit te trappen?

plaatjes met leuke spreuken

Wakker worden en dan gelijk alles kut vinden.. Daar ben ik dus echt zo goed in.

leuke plaatjes om te delen

Hij heeft me op alles geblokkeerd! Dat kan maar één ding betekenen: hij wil me in het echt zien.

plaatjes mte grappige spreuken

Vandaag verveelde ik me. Vanmiddag naar het Kruidvat gegaan en alle tubes haarverf in andere doosjes gedaan.

leuke plaatjes voor instagram

Wow 3 tattoos, maar die blijven dus wel je hele leven he. Ik: wow 3 kinderen, die blijven ook je hele leven he.

plaatjes met Nederlandse quotes

Gisteren heb ik een wereldkaart gekocht en mijn vrouw een dartpijltje gegeven en gezegd: gooi het pijltje en waar het landt gaan we naar op vakantie. Deze zomer verblijven we dus 3 weken achter de koelkast.

plaatjes met leuke vakantie spreuken

Is het normaal dat je aan wijn denkt op dit moment van de dag? Ik vraag dit voor een vriendin.

leuke plaatjes om te sturen

Ik vraag me af wat het gedeelte van mijn hersens dat telefoonnummers onthield, nu tegenwoordig eigenlijk doet.

plaatjes met leuke tegelspreuken

Ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik kan dus vergeten wat ik aan het doen ben, terwijl ik het aan het doen was.

afbeeldingen met grappig teksten

Wanneer is het te laat om een babyshower te houden? Want mijn mama heeft er nooit één gehad toen ze zwanger was van mij en ik heb nieuwe kleren nodig.

plaatjes met leuke quotes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...