dinsdag 8 november 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 175

Vind jij het ook leuk om plaatjes met leuke tegelspreuken te delen? Of haal je misschien kracht of inspiratie uit afbeeldingen met wijze tegelspreuken? Het maakt niet uit naar wat voor tegelspreuken je op zoek bent, want wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met tegelspreuken in allerlei categorieën. Denk hierbij aan plaatjes met grappige tegelspreuken, afbeeldingen met mooie tegelspreuken, plaatjes met motivatie tegelspreuken, afbeeldingen met goede tegelspreuken, plaatjes met liefde tegelspreuken, afbeeldingen met humor tegelspreuken en nog veel meer. Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met een hele hoop nieuwe plaatjes.

Naast plaatjes met tegelspreuken hebben we ook nog duizenden andere plaatjes. Denk hierbij aan plaatjes met spreuken over eten, plaatjes met spreuken over geld, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met spreuken over shoppen, plaatjes met koffie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met spreuken voor ouders, plaatjes met dieet spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met spreuken over wijn, leuke Nederlandse memes, leuke verjaardag plaatjes, leuke plaatjes voor Twitter, plaatjes met liefde spreuken, plaatjes met spreuken over chocola en nog veel meer!


Steek je hand op als je ook te weinig hebt geslapen.

leuke plaatjes om te delen

Ik ben misschien niet zo grappig of atletisch of getalenteerd of mooi of slim of.. Ik ben even vergeten waar ik naartoe wilde met dit verhaal.

plaatjes met grappige teksten

Mijn lichaam is als een filter. Koffie gaat erin, sarcasme komt eruit.

plaatjes met sarcasme tegelspreuken

Wiskunde is heel simpel. Als jij 20 euro hebt en je vrouw 5 euro. Dan heeft zijn 25 euro.

plaatjes met leuke tegelspreuken

De wereld bestaat niet alleen maar uit idioten, maar ze zijn dus zo strategisch geplaatst dat je ze wel elke dag tegenkomt.

plaatjes met grappige tegelspreuken

Ben je altijd zo'n betweter? Nee, soms slaap ik.

leuke plaatjes voor facebook

Normaal kook ik niet, maar weet iemand hoeveel wodka er toegevoegd moet worden aan de aardappels?

plaatjes met leuke tegelspreuken

Wanneer je kind zijn avondeten niet wil opeten, maar wel om een snack vraagt nadat je zijn/haar bord hebt opgeruimd.

plaatjes met tegelspreuken

Wanneer ik in slaap probeer te vallen, probeer ik en comfortabele positie te vinden. Wanneer ik wakker moet worden is elke positie comfortabel.

leuke plaatjes voor instagram

Anti stalken: iemand's routine leren om diegene te kunnen vermijden.

plaatjes met leuke tegelspreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...