woensdag 9 december 2015

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 7

Ken je die witte tegeltjes met blauwe teksten die vaak bij mensen aan de muur hangen? Tegenwoordig vind je deze leuke tegeltjes spreuken ook heel vaak op social media terug zoals Facebook, Twitter, Instagram Tumblr en Whatsapp. Ben jij op zoek naar leuke teksten op tegeltjes of wijze tegeltjes spreuken? De beste en mooiste spreuken hebben we hier verzameld voor je! Mooie spreuken over liefde, wijze spreuken, plaatjes met motivatie quotes, spreuken over vriendschap, spreuken over geluk, spreuken over geld, mooie gezegden, mooie kerst plaatjes, love quotes, grappige teksten, wijsheden en nog veel meer! En al deze spreuken tegeltjes zijn in het Nederlands.

Het downloaden en delen van deze plaatjes is heel simpel. Zit je op je computer, dan klik je de afbeelding aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je het plaatje een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje op te slaan. Veel plezier met het plaatsen van je spreuktegeltjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke plaatjes ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!


Een prostituee vertelde me dat ze alles doet voor maar 10 euro.
Raad eens wiens auto zojuist is gewassen!

leuke spreuken voor facebook


Mijn verborgen talent is zo goed verborgen, dat ik hem nog niet heb gevonden.
 
mooie en goede spreuken in het nederlands


Soms wil ik alleen maar dat iemand me omhelst en zegt: 'Ik weet dat het zwaar is, maar het komt goed met je. Hier heb je een reep chocola en 6 miljoen euro'.
 
wijze nederlandse spreuken


Iedereen wil dat je eerlijk bent...
Maar hebben er problemen mee als je de waarheid zegt.
 
leuke en grappige teksten op plaatjes


Heb geen spijt. Ik vertrouwde je.
Mijn fout, niet die van jou.
 
plaatjes met leuke teksten


We leven maar één keer.
Doe wat je gelukkig maakt en omgeef je met mensen die je doen glimlachen.
 
plaatjes met grappige spreuken


Ik ben iemand die 5 minuten naar de menukaart kijkt, 
maar uiteindelijk hetzelfde bestel als ik altijd doe.
 
plaatjes met wijze spreuken


De moeilijkste wandeling is de wandeling in je eentje.
Maar, deze maakt je wel het sterkst.
 
nederlandse spreuken voor facebook


Niet iedereen om je heen is je vriend.
 
leuke spreuken voor twitter


Wees gewoon lekker jezelf en heb fokking schijt aan wat anderen van je denken.
 
wijze spreuken voor facebook




Een parfum of eau de toilette kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je geurtje de volgende dag al in huis!

Bekijk op bol.com



2 opmerkingen:

Iris zei

Whahaha, zitten zulke goede spreuken tussen :D

Anoniem zei

Leuk dat deze spreuken in het Nederlands zijn! groetjes Danielle

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...