maandag 22 februari 2016

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 8

Ben je op zoek naar plaatjes met leuke teksten of wijze tegeltjes spreuken? Wij hebben alle mooiste en meest grappige spreuken voor je verzameld die je kunt delen via Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram en Whatsapp. We hebben bijvoorbeeld mooie spreuken over liefde, wijze spreuken van Boeddha, spreuken over vriendschap, plaatjes met kerstwensen, karma uitspraken, spreuken over geluk, grappige teksten, wijsheden en nog veel meer! En natuurlijk zijn al deze spreuken in het Nederlands.

Het downloaden en delen van deze afbeeldingen is heel simpel. Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om de afbeelding op te slaan. Veel plezier met het plaatsen van je spreuktegeltjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke plaatjes ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!


Ik heb zo veel geleerd van mijn fouten,
ik denk dat ik er nog een paar ga maken.

spreuken in het nederlands


Kinderen zijn net als scheten:
die van jezelf zijn niet erg,
maar die van anderen zijn onuitstaanbaar.
 
leuke spreuken voor facebook







Er is niets leuker dan leugens aanhoren terwijl je de waarheid kent.

wijze spreuken voor facebook


Ik heb zo veel geleerd van mijn fouten,
ik denk dat ik er nog een paar ga maken.

de mooiste spreuken van het web


Wanneer ik mijn kleine steen stoot,
is het alsof er een knop wordt ingedrukt waarbij 
alle scheldwoordendie ik kan automatisch worden afgespeeld.

leuke plaatjes met teksten


Soms moet je gewoon opstaan en weggaan.
Zodat de persoon aan de andere kant van de wip
op de grond valt en merkt hoe jij diegene hebt gedragen.

plaatjes met leuke teksten


Doe wat goed voelt.
Kritiek krijg je toch wel.

wijze spreuke en mooie teksten







Waarom ik vrijgezel ben?
Ik vraag toch ook niet waarom jullie
nog steeds bij elkaar zijn.

grappige teksten op plaatjes voor facebook


Ik ben liever alleen,
dan omringd worden door mensen die doen alsof ze bezorgd zijn.

de mooiste spreuken in het nederlands


Wees voorzichtig wie je vertrouwt en je problemen vertelt.
Alleen een paar mensen maken zich echt zorgen.
De rest is alleen maar nieuwsgierig.

grappige en leuke teksten om te delen



Sieraden of parfum kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je artikel de volgende dag al in huis!

Bekijk op bol.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...