vrijdag 20 december 2019

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 73

Ben je op zoek naar plaatjes met leuke spreuken of afbeeldingen met wijze teksten? Wij hebben hier duizenden plaatjes met spreuken voor je gemaakt en online gezet die je mag downloaden, gebruiken, delen en sturen naar vrienden en familie. Superleuk voor je Facebook, Instagram, Pinterest of Twitter! Maar je kunt ze natuurlijk ook doorsturen via e-mail of Whatsapp. Elke week vullen we nieuwe afbeeldingen met teksten aan, dus kom regelmatig terug voor de nieuwste plaatjes met Nederlandse spreuken of Engelse quotes. Veel plezier ermee!

Ook een afbeelding downloaden? Dat is helemaal niet moeilijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!

Ik ben met weinig tevreden.
Ik wil eigenlijk wat iedereen wilt.
Genegenheid, aandacht en een Alpaca.

plaatjes met spreuken


Het leven zou veel makkelijker zijn als je mensen kon markeren als spam.

afbeeldingen met wijze teksten


Sommige mensen lijken altijd boos en constant op zoek naar ruzies.
Loop weg. De strijd die ze hebben is niet met jou, maar met zichzelf.

leuke plaatjes voor whatsapp


Ken je dat stemmetje in je hoofd die je vertelt dingen niet te doen?
Die van mij zegt: 'Wedden dat je dat niet durft!' 

mooie teksten plaatjes nederlands


Het leven bestaat uit teleurstellingen en ik heb jou net aan mijn lijst toegevoegd.

wijze spreuken afbeeldingen


Verandering is moeilijk.
Maar niets is zo moeilijk als ergens vastzitten waar je niet hoort.

plaatjes met grappige quotes


Je kunt niemand dwingen om je te respecteren.
Je kunt wel weigeren om respectloos behandeld te worden.

afbeeldingen met humor teksten


Ze zeiden dat ik het niet zou kunnen.
Daarom heb ik het gedaan.

wijze spreuken om te delen


Lijst met dingen die ik onder controle heb op dit moment:
1.

leuek plaatjes voor facebook


Ik ben wie ik ben. Jouw goedkeuring heb ik niet nodig.

mooie spreuken over liefde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...