zaterdag 19 november 2022

Nederlandse quotes - 200

Ben je op zoek naar plaatjes met Kerst spreuken of afbeeldingen met spreuken over Sinterklaas? Dan ben je hier aan het goede adres! Wij hebben hier namelijk diverse plaatjes met spreuken over Kerstmis en afbeeldingen met Sinterklaas quotes die je allemaal gratis mag delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Instagram, Whatsapp, Facebook, Twitter, Snapchat of e-mail. 

Ben je op zoek naar andere plaatjes met spreuken? Dan zit je hier in het paradijs! Hier kun je namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes vinden in allerlei categorieën, zoals plaatjes met spreuken over liefde, plaatjes met spreuken over vriendschap, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met wijze Boeddha spreuken, plaatjes met gelukskoekjes spreuken, plaatjes met spreuken over vertrouwen, leuke plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met spreuken over eenzaam zijn, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met motivatie quotes en nog veel meer!

We hebben trouwens ook nog leuke kerstplaatjes en plaatjes met oud en nieuw spreuken die je kunt versturen naar anderen!


All I want for christmas is you! Grapje, koop maar gewoon parfum voor me.


All I want for christmas is you! Grapje, koop maar gewoon chocola voor me.


Verlanglijstje 2021: parfum, sieraden, chocola, make-up.
Verlanglijstje 2022: Radiatorventilator, led lampen, boodschappen, wollen vest.


All I want for christmas is you! Grapje, koop maar gewoon make-up voor me.


Ik zie er misschien uit alsof ik ok ben. Maar diep van binnen wil ik alleen maar kerstfilms kijken en koekjes bakken.


Karma houd je altijd in de gaten. Net als Sinterklaas, maar dan erger.


All I want for christmas is you! Grapje, koop maar gewoon sieraden voor me.


Karma houd je altijd in de gaten. Net als de Kerstman, maar dan erger.


Verlanglijstje 2021: geurtje, oorbellen, chocola, badschuim, wijn.
Verlanglijstje 2022: radiatorfolie, fluffy sloffen, fleece deken.


Wat zou je graag voor kerst willen hebben? Laatste tijd vind ik gas of stroom wel erg fijn. Boodschappen of dingen als een zorgverzekering lijke me ook wel wat.


Verlanglijstje 2021: parfum, sieraden, chocola, make-up, wijn.
Verlanglijstje 2022: gas, stroom, boodschappen, zorgverzekering.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...