zondag 20 november 2022

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 176

Ben jij op zoek naar meer plaatjes met Nederlandse tegelspreuken die je met iedereen wilt delen? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met tegelspreuken die je allemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via Whatsapp en e-mail of social media zoals Instagram, Twitter, Facebook, Snapchat of Pinterest. We raden je aan om regelmatig een bezoekje aan onze website te brengen, want we blijven deze gewoon elke week aanvullen met een hele hoop nieuwe plaatjes.

Wat voor plaatjes met tegelspreuken hebben wij allemaal? Wij hebben echt over vrijwel elk onderwerp afbeeldingen met spreuken. Denk hierbij aan plaatjes met leuke tegelspreuken, afbeeldingen met wijze tegelspreuken, plaatjes met tegelspreuken over liefde, afbeeldingen met tegelspreuken over vriendschap, plaatjes met motivatie tegelspreuken, afbeeldingen met positieve tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken en nog veel meer!

Naast tegelspreuken hebben we ook nog duizenden andere plaatjes. Denk hierbij aan leuke felicitatie plaatjes, wijze Boeddha plaatjes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met spreuken over chocola, afbeeldingen met dieet quotes, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met goedemorgen spreuken, plaatjes met welterusten spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, afbeeldingen met spreuken over geld, grappige memes Nederlands, leuke plaatjes voor Whatsapp, mooie Valentijn afbeeldingen, leuke plaatjes voor Pasen, leuke plaatjes om te sturen, mooie kerst plaatjes, afbeeldingen met spreuken over wijn en nog veel meer!


Mijn vrouw zegt dat als ik niet mee kom helpen me de afwas, ze mijn hoofd op het toetsenbord slaat, maar ik denk dat ze een grapje ma 2dio9#qw837d 38&e8y 2 2dahid..

plaatjes met tegelspreuken

Todo lijst vandaag:
1. Afspraken maken
2. Afspraken annuleren
3. Thuis blijven en Netflix kijken

plaatjes met leuke tegelspreuken

Mijn mama's stem was zo hard, dat zelfs de buren hun handen gingen wassen.

afbeeldingen met grappige tegelspreuken

Vreemde: sorry, kunt u me misschien vertellen waar Stationstraat 129 is?
Ik: natuurlijk, typ het adres in Google Maps op je telefoon en doe daarna wat het zegt.

leuke tegelspreuken plaatjes

Ik: ik ben nog steeds boos op hem. Vagina: ik niet!

plaatjes met nederlandse tegelspreuken

Geluk is niet; geen problemen hebben. Maar kunnen omgaan met problemen.

plaatjes met motivatie tegelspreuken

Vertrouw je me echt wanneer ik je baby vasthoudt? Weet je wel hoe vaak ik mijn telefoon heb laten vallen?

leuke plaatjes voor instagram

Schrik niet als je in één keer gekke bewegingen maakt. Ik probeer alleen even je nieuwe voodoo pop uit.

leuke plaatjes voor facebook

Een dingn wat ik niet meer doe, is mensen overtuigen in mijn leven te blijven. Als je wil gaan en doen alsof ik niet meer besta? Prima, doei!

plaatjes met wijze tegelspreuken

Ik vind het vervelend als ik een gesprek in mijn hoofd heb gepland en de andere persoon zich niet aan het script houdt.

leuke plaatjes om te delen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...