maandag 23 januari 2023

Nederlandse quotes - 201

Whoop whoop, je hebt ons gevonden! Was je op zoek naar plaatjes met leuke spreuken of afbeeldingen met wijze quotes, dan ben je hier aan het goede adres. Wij hebben hier namelijk duizenden plaatjes met Nederlandse quotes die je helemaal gratis mag downloaden en delen met iedereen die je kent. Bijvoorbeeld via social media zoals Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat, Tik tok, e-mail of Whatsapp. Dikke tip van ons: bezoek regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met nieuwe afbeeldingen.

We hebben voor ieder wat wils. Denk hierbij bijvoorbeeld aan plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met leuke quotes, leuke plaatjes voor Facebook, plaatjes met spreuken over liefde, afbeeldingen met Boeddha wijsheden, leuke afbeeldingen voor Whatsapp, leuke verjaardag plaatjes, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met tegelspreuken, afbeeldingen met spreuken over eten, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met spreuken over geld, afbeeldingen met dieet quotes, plaatjes met spreuken over wijn en nog veel meer!


Ik doe elke dag mijn best.

plaatjes met wijze spreuken

Pap, waarom heet mijn zusje Roos?
Omdat je moeder van rozen houdt.
Ok, bedankt pap.
Graag gedaan Baco.

afbeeldingen met grappige teksten


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Stuur geen berichten als je boos bent. Wacht even. Drink een paar wijntjes. Heb het er met je beste vriendinnen over. Raak nog meer opgefokt. Stuur het dan.

plaatjes met Nederlandse quotes

Het bikini-seizoen staat weer voor de deur. Helaas ook de ijscoman.

leuke plaatjes voor instagram

Mijn talent is om dingen jarenlang te bewaren en het dan twee dagen voordat ik het nodig heb weg te gooien.

leuke plaatjes voor whatsapp

Je leert een vrouw pas echt kennen wanneer ze dronken is en boos wordt op jou.

leuke plaatjes voor facebook

Ik wil slapen, maar mijn gedachten blijven maar door kletsen.

plaatjes met leuke spreuken


Mooi en gezondMooi en gezond

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is.

afbeeldingen met motivatie spreuken

Binnenkort op vakantie. Ik heb 7 outfits nodig. Heb er voor de zekerheid 35 ingepakt.

plaatjes met leuke vakantie quotes

Kan iemand mij vertellen op welke pagina van de Bijbel staat hoe je water verandert in wijn? Het is voor een feestje aankomend weekend.

leuke plaatjes voor facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...