zaterdag 18 januari 2020

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 75

Ook op zoek naar leuke plaatjes voor Whatsapp of grappige afbeeldingen voor Facebook? Of wil je misschien plaatjes met spreuken naar je familie en vrienden sturen? Of plaatjes met quotes delen op social media zoals Pinterest, Instagram of Twitter? Zoek niet verder! Want wij hebben hier duizenden leuke, maar ook wijze spreuken op plaatjes in het Nederlands en Engels voor je gemaakt. Bijvoorbeeld spreuken over liefde, quotes over het leven, plaatjes met wijze tegelspreuken, leuke plaatjes om te delen, afbeeldingen met leuke tegelspreuken, plaatjes met mooie tegelspreuken, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Instagram, leuke afbeeldingen om te versturen, oud & nieuw plaatjes voor Whatsapp, plaatjes met teksten over vertrouwen, fijne feestdagen plaatjes of afbeeldingen met wijze Boeddha spreuken. We hebben voor ieder wat wils. Veel plezier met het delen van onze leuke plaatjes met spreuken!

Ook zo'n leuk plaatje downloaden? Dat is super makkelijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje te bewaren. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!

Volwassen zijn is eigenlijk de hele tijd uitgeput zijn
en jezelf afvragen waar die pijn in je rug vandaan komt.

plaatjes met spreuken


Schoonheidsslaapjes zijn onzin. Ik slaap 12 uur per nacht en ik zie er nog steeds niet uit.

leuke plaatjes voor facebook


Ik verzamel gegevens. Dat is wat anders dan stalken.

afbeeldingen met wijze teksten


Leeftijd maakt je niet oud.
Een slechte rug, slechte knieƫn en een hekel hebben aan alle liedjes op de radio maakt je oud.

leuke plaatjes voor whatsapp


Ik probeer elke dag mijn engelen-vleugels te dragen. 
Al zou ik ze soms eraf willen halen om iemand ermee in zijn gezicht te slaan.

plaatjes met teksten over liefde


Mijn favoriete herinnering aan vroeger is dat mijn rug niet zo vaak pijn deed.

spreuken over liefde


Waar ik heel goed in ben?
Heel erg dronken worden van heel weinig drank.

afbeeldingen met grappige quotes


Vandaag is het zo'n dag dat ik wil dat er wijn uit mijn douche komt.

nederlandse tegelspreuken


Waarom blijft je kleding altijd achter de deurklink hangen als je een slechte bui hebt?

leuke plaatjes voor instagram


Luister goed.
Voordat je spelletjes met mij gaat spelen, wil ik je even laten weten dat ik geen spelletjes speel.
Ik win ze.

wijze spreuken over het leven


Ik knuffel mensen die ik haat.
Zodat ik weet hoe groot ik het gat in mijn achtertuin moet graven.

spreuken over vriendschap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...