maandag 6 maart 2023

Nederlandse quotes - 206

Vind jij het ook leuk om plaatjes met spreuken te delen op social media of via Whatsapp? Dan ben je bij ons aan het goede adres! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met quotes in het Nederlands speciaal voor jou. Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent. Ben je door onze duizenden plaatjes heen, dan niet getreurd. Want we vullen deze website iedere week aan met een hele hoop nieuwe afbeeldingen. 

Wat voor plaatjes met quotes hebben wij allemaal? Veel te veel om op te noemen eigenlijk, maar om je een idee te geven: plaatjes met wijze spreuken, afbeeldingen met liefde quotes, leuke plaatjes om te delen, plaatjes met leuke spreuken, leuke plaatjes voor Facebook, afbeeldingen met motivatie spreuken, leuke plaatjes voor Instagram, plaatjes met tegelspreuken, leuke plaatjes om te sturen, afbeeldingen met spreuken over eten, afbeeldingen met goede spreuken, plaatjes met spreuken over geld, plaatjes met mooie teksten, afbeeldingen met koffie spreuken, plaatjes met welterusten teksten, leuke plaatjes voor Whatsapp, afbeeldingen met goedemorgen spreuken, leuke verjaardag plaatjes en nog veel meer!


Aan de mevrouw met de 6 gillende kinderen in de winkel: als je je afvraagt waar die condooms in je winkelwagen vandaan komen.. graag gedaan.

leuke plaatjes om te delen

Ik ben jouw moeder, niet jouw werkster. Dus je mag zelf lekker je eigen kamer opruimen.

leuke plaatjes voor facebook


MDAMDA

Hoe geweldig zou het zijn om het leven van een goudvus te hebben. De hele dag rondjes zwemmen en ineens regent het eten.

plaatjes met leuke spreuken

Vergeet niet dat je: laat kunt beginnen, opnieuw kunt beginnen, onzeker mag zijn, mag proberen en falen. En nog steeds succesvol kunt zijn.

plaatjes met motivatie quotes

Er is een nieuw seks standje, genaamd 9. Dat ben alleen ik, die hier ligt, zonder seksleven.

plaatjes met grappige spreuken

Hij heeft me overal geblokkeerd, dus heb ik gesolliciteerd bij zijn werk. Goedemorgen!

leuke plaatjes voor instagram

50% van alle huwelijken eindigen in een scheiding. 100% van alle pizzabezorgingen eindigen in geluk. Pizza: 1. Liefde: 0.

leuke plaatjes voor instagram


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Gratis huwelijks advies: vraag niet aan je vrouw hoe laat het eten klaar is als ze al het gras aan het maaien is.

leuke plaatjes voor whatsapp

Ik vraag me echt af hoeveel kilometer ik al met mijn duim heb gescrold.

leuke plaatjes voor insta

Ik focus me op al het goede in mijn leven.

plaatjes met motivatie teksten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...