woensdag 5 oktober 2022

Nederlandse quotes - 195

Vind jij het ook zo leuk om plaatjes met spreuken te delen via social media of Whatsapp? Wij hebben hier duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes speciaal voor jou! We vullen deze website iedere week aan met een hoop nieuwe plaatjes, dus kom regelmatig terug is ons advies.

We hebben echt over ieder onderwerp plaatjes met spreuken, denk hierbij aan plaatjes met Boeddha wijsheden, afbeeldingen met positieve spreuken, afbeeldingen met wijze quotes, plaatjes met motivatie teksten, plaatjes met spreuken over liefde, afbeeldingen met mooie spreuken, plaatjes met spreuken over eenzaamheid, plaatjes met spreuken over vriendschap, afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met spreuken over vertrouwen, plaatjes met tegelspreuken, grappige Nederlandse memes etc.

Maar we hebben plaatjes met spreuken voor speciale momenten, zoals afbeeldingen met lieve goedemorgen teksten, plaatjes met lieve slaap lekker spreuken, leuke afbeeldingen voor Facebook, leuke felicitatie afbeeldingen, mooie kerst afbeeldingen, leuke afbeeldingen voor Instagram, oud & nieuw plaatjes, plaatjes met lieve Valentijn spreuken, leuke afbeeldingen voor Whatsapp, leuke plaatjes voor Pasen, plaatjes met leuke Halloween spreuken en nog veel meer! 


Stel, je wint 4 vliegtickets naar een vakantieland. Wie neem je mee en waar gaan jullie naartoe?

leuke plaatjes om te delen


Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Ben jij die vriendin die altijd zoekt of die vriendin die altijd kwijtraakt op festivals en feestjes?

plaatjes met spreuken over vriendinnen

Ik: hoeveel is de huur van dit prachtige appartement? Mevrouw dit is een slijterij.

plaatjes met leuke spreuken

Ik zou wel een koe willen zijn. De hele dag een beetje gras eten in de wei, geen huur, geen werk, geen stress, alleen een beetje loeien.

afbeeldingen met grappige spreuken

Ik ben niet verslaafd aan appen. Ik ben verslaafd aan de persoon die ik app.

plaatjes met goede quotes

Bepaal wat je wilt bereiken en stop niet voordat je daar bent.

plaatjes met motivatie spreuken

Bij ons thuis gooien we nooit zomaar eten weg. We doen het netjes in bakjes, zetten het in de koelkast en gooien het pas na 3 dagen weg.

leuke plaatjes voor facebook


Mooi en gezondMooi en gezond

Ik: ik wil reizen. Mijn bankrekening: waar naartoe? Je werk?

plaatjes met leuke spreuken over geld

Soms is het beter om niks te zeggen.

afbeeldingen met wijsheden

Als ik boos word op je, betekent het dat ik er nog om geef. Maak je pas zorgen als ik niet meer boos word.

plaatjes met wijze spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...