zondag 2 oktober 2022

Nederlandse quotes - 194

Ben jij ook altijd overal en nergens je plaatjes met spreuken aan het zoeken? Vanaf nu hoeft dat niet meer! Wij hebben hier namelijk duizenden afbeeldingen met Nederlandse quotes speciaal voor jou! Je mag ze gratis downloaden en delen met iedereen die je kent, bijvoorbeeld via Twitter, Instagram, Facebook of Whatsapp. Check regelmatig onze website, want we vullen deze elke week aan met tientallen nieuwe plaatjes! Het maakt niet uit wat voor plaatjes je zoekt, want wij hebben het!

Zo hebben we bijvoorbeeld plaatjes met leuke spreuken over pizza, plaatjes met spreuken over eten, afbeeldingen met wijze spreuken, plaatjes met dieet spreuken, plaatjes met spreuken over geld, plaatjes met spreuken over school, afbeeldingen met mooie quotes, plaatjes met spreuken over shoppen, plaatjes met spreuken over koffie, afbeeldingen met leuke spreuken, plaatjes met leuke wijn spreuken etc. Maar we hebben ook plaatjes met movitatie spreuken, plaatjes met wijze Boeddha spreuken, plaatjes met positieve spreuken, plaatjes met spreuken over verdriet, plaatjes met spreuken over vriendschap en nog veel meer.

Maar we hebben ook plaatjes met spreuken voor speciale momenten zoals plaatjes met leuke Halloween spreuken, mooie kerst plaatjes om te delen, leuke plaatjes voor Facebook, leuke plaatjes voor Pasen, plaatjes met spreuken over Netflix, leuke plaatjes voor Instagram, mooie Valentijn plaatjes, plaatjes met Oud & Nieuw spreuken, leuke plaatjes voor Whatsapp, leuke verjaardag plaatjes om te sturen, plaatjes met leuke goedemorgen spreuken, leuke plaatjes om te sturen, plaatjes met lieve slaap lekker spreuken, plaatjes met liefde spreuken, dus echt voor ieder wat wils!


Met die hoge brandstofprijzen kan mijn prins op het witte paar elke moment arriveren.

plaatjes met leuke spreuken

Dat moment dat je in de winkel bent en weer zo'n klote tasje moet kopen, terwijl je er thuis nog 37 hebt liggen.

plaatjes met grappige quotes

Haal alles uit het leven. Dat gaat een beetje moeilijk he, met 4 euro op mijn bankrekening.

plaatjes met humor teksten

Hier in huis zet men nooit iets terug op dezelfde plek. Tenzij het een leeg pak melk is.

leuke plaatjes voor facebook

Hoe ik flirt. Hij: ik heb gevoelens voor je. Ik: ik ook voor jou. Hij: wat zijn we nu dan? Ik: voelers.

leuke plaatjes om te delen

Nieuwe werkgever: je startsalaris is €2500, maar dat wordt later verhoogd naar € 4000. Ok, dan begin ik later.

leuke plaatjes voor whatsapp

Het eerste wat ik 's ochtends doe op mijn werk is een lekker bakkie houjekopkoffie drinken.

plaatjes met spreuken over koffie

Als een man zegt dat hij het gaat oplossen, dan zal hij dat ook doen. Dan is het niet nodig om hem daar elke 6 maanden aan te herinneren.

leuke plaatjes voor facebook

Ik ben niet oud, maar in de bloei van mijn slijtage.

afbeeldingen met leuke quotes

Verspil geen berichten aan wie ze niet leest. Verspil geen woorden aan wie niet luistert. Verspil je leven niet aan wie je niet verdient.

plaatjes met wijze spreuken


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...